Actual Advertoriale știri de TOP

(FOTO) METRO. Succesul Tău este afacerea noastră

METRO Bălți vine cu o nouă surpriză pentru clienții săi. Primăvara a început cu remodelarea magazinulului. Un interior modernizat,  un nou concept care corespunde nevoilor și necesităților clienților.

Astfel, vorbim despre prețuri mai mici la sute de produse, layout și ambianță îmbunătățită, servicii noi pentru clienți și angajați. Spațiul magazinului a devenit mai comod pentru cumpărători să navigheze între departamente și să descopere cele mai bune oferte de preț.

Valeriu Arnautu, directorul magazinului „METRO” din Bălți, a declarat că ideea transformării s-a născut din dorința de a oferi clienților servicii de calitate:

„Remodelarea magazinului „METRO” s-a bazat pe necesitățile clienților. Ne dorim ca ei să găsească pe rafturile magazinului produse calitative pentru fiecare buzunar.  În ultima perioadă am mărit numărul brandurilor cu care lucrăm. Adăugător brandurilor populare, sunt prezente și mărci proprii, cum ar fi Aro, Chef, Fine Life, L. Lambertazzi și altele, care acoperă pe deplin nevoile clienților. Numele mărcilor proprii pot fi găsite pe bannere în diferite secțiuni ale magazinului. De peste 50 de ani facem asta în lume și de 12 ani în municipiul Bălți. Suntem încrezători că noul concept de supermarket va răspunde nevoilor și necesităților clienților noștri și astfel să putem oferi acestora tot ce este mai bun din „METRO”.”

Odată cu remodelarea, vine și gruparea pe categorii la toate zonele de interes. Una dintre ele fiind  „BUCĂTĂRIA” –  o zonă spațioasă, frumos amenajată cu electrocasnice, un asortiment mare de veselă de diverse mărci – atât pentru consumatorii finali cât și pentru profesioniști. Aici poate fi găsit orice detaliu pentru transformarea gătitului într-o adevărată plăcere.

Un departament util pentru întreaga familie este  „COMODA”. Aici pot fi găsite branduri europene, dar și produse autohtone, toate de calitate înaltă și la prețuri avantajoase. De la lenjerie intimă, până la cămăși, hanorace, rochii, pantaloni, încălțăminte – totul se găsește într-un singur departament.

Transformarea a venit cu un efect în mod pozitiv nu doar spațiul comercial al magazinului dar și politica de prețuri. Etichetele diferă în funcție de culoare – „roșu” (preț de catalog), „galben” (preț simplu) și verde („cumperi mai mult – plătești mai puțin”).

În conformitate cu eticheta verde vă vor fi oferite trei opțiuni de preț: Primul este un preț de chilipir când achiziționați o singură unitate de produs; Al doilea este un preț foarte avantajos pentru achiziționarea mai multor unități de același produs (de exemplu, 4 cutii de muesli); Al treilea este cel mai bun preț dacă procuri 12 cutii. La moment, sunt peste 5500 de articole cu eticheta verde, participante la programul ”Cumperi mai mult – plătești mai puțin”.

„Am făcut modificări și în ceea ce ține de zona de produse alimentare. Am realizat zone promoționale mai vizibile, respectiv mai accesibile. Ne-am dorit de asemenea să evidențiem și produsele marca proprie: Aro Primul preț și Metro Chef – ingrediente pentru pasiunea ta, care abordează atât clientul profesionist, cât și consumatorul final.  Am lărgit vitrina și zona de feliere de produse de cașcavaluri și salamuri, la fel am refăcut zona de produse proaspete și am venit cu un concept de oferte săptămânale. În fiecare săptămână avem oferte de preț noi pentru diferite porduse alimentare”, a specificat Valeriu Arnautu.

La fel „METRO” oferă un sortiment bogat de vinuri de pe piața autohtonă și internațională. Astfel, cei care vor să se delecteze cu un vin bun pot găsi ceea ce își doresc la prețuri accesibile.

Motto-ul METRO ”Succesul Tău este afacerea noastră” se oglindește în sortimentul de peste 30 000 de articole alimentare și nealimentare, care  garantează faptul că poți să găsești tot de ce ai nevoie sub un singur acoperiș.  Iar pentru cei care deja își fac cumpărăturile la METRO sau vor să devină client, există un program de loialitate. Devenind membru METRO PLUS, poți acumula puncte direct pe cardul tău de client atunci când îți faci cumpărăturile, iar ulterior folosești punctele acumulate ca modalitate de plată, în loc de bani, pentru cumpărăturile tale sau le schimbi pe diverse cadouri.

Postovan Mihaela

Îmi plac cuvintele mici, simple, cu impact mare.

Adaugă un comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.