Mușchi Sfaturi

(FOTO) 5 exerciții pentru a deveni model

Vine vara și te complexezi? Nu e o problemă! Urmează sfaturile de mai jos și vei avea un corp de învidiat.

Pentru început, trebuie sa renunți la gustoșeniile care își lasă amprentele pe fese, picioare și abdomen. Mîncarea preparată la cuptor, fructele, legumele, pieptul de pui, nu trebuie sa lipseasca din alimentația ta. Nu te feri de lamîie! Un pahar de apă cu lamîe pe stomacul gol îți detoxifiază organismul și te ajută să slăbești. Urmatorul pas în transformarea corpului este munca asiduă ce trebuie să o depui în fiecare zi. Dacă ești presată de timp,cu aceste 5 exerciții zilnice, ajungi la rezultatul dorit cît ai zice pește.

  • Planșa
  1. Menține abdomenul încordat și spatele într-o linie dreaptă, de la umeri la calcaîe;
  2. Încordează picioarele și fesierii;
  3. Inspiră și expiră: mutle persoane tind să își țină respirația cînd stau în planșa, dar privandu-te de oxigen riști să amețești;
  4. Nu te concentra pe cronometru: calitatea planșei contează mai mult decît cantitatea; dacă simți că nu mai poți menține poziția corectă, oprește-te și reia exercițiul după o pauză sau în ziua urmatoare;
  5. Brațele trebuie să fie perpendiculare pe sol – fii atentă la acest aspect mai ales daca execuți miscarea din stînd pe brate, nu pe antebrate;
  6. Menține capul în linie cu corpul și privirea îndreptată spre podea; dacă privești în sus, vei coborî bazinul și vei forța zona lombară; 
    • Vacuum
    1. Culcați-vă pe spate. Îndoiți genunchii, relaxați-vă și expirați lent.
    2. Încordați mușchii abdominali și „sugeți” burta. Țineți respirația timp de 10-15 secunde, după care faceți o inspirație mică și trageți burta și mai tare.
    3. Mențineți această poziție încă 10-15 secunde fară să relaxați mușchii abdomenului.
    4. Expirați adînc, relaxați mușchii si faceți cîteva inspirații și expirații. La sfîrșit trageți iarași burta maxim posibil și direcționați-o spre piept fară a expira.
    5. Fiecare exercițiu are contraindicațiile sale și de aceea nici acesta nu este o excepție. Nu îl practicați dacă suferiți de ulcer gastric sau duodenal, precum și dacă sunteți în perioada ciclului menstrual. Asigurați-vă de asemenea că nu suferiți de boli pulmonare, cardio-vasculare și că nu aveți hernie.

     

    • Tonifierea coapselor

    Stai pe partea dreaptă pe podea, sprijinindu-te în ambele mîini și ținînd genunchi îndoiți la 90°. Adu genunchiul stîng spre piept, îndoind simultan coatele pentru a aduce pieptul mai aproape de podea.  Îndreaptă brațul drept în timp ce întinzi piciorul stîng în spate, apoi adu genunchiul la loc și îndoaie cotul pentru a reveni la poziția inițială.

    • Fund bombat, fără celulită

     Stați pe spate cu genunchii ridicați și tălpile pe sol. Întindeți brațele de-a lungul
    corpului, cu palmele lipite de sol. Mențineți ceafa relaxată și ridicați bazinul cît
    de sus puteți. Mențineți această poziție 10 secunde, apoi coborîți. Faceți 3 serii a cîte 10 repetări.

     

    • Sărituri cu coarda
      Un antrenament de sărit coarda îți lucrează întreg corpul și topește un numar semnificativ de calorii, într-un timp foarte scurt. Potrivit studiilor, topești 0,1 calorie la fiecare săritură. Cu alte cuvinte, într-un minut de sărit coarda la intensitate moderată, constantă, poți topi cu aproximație 16 calorii. Un beneficiu major al săritului corzii este acela că te ajută să elimini toxinele din organism și piele. Înainte de toate, trebuie să reamintim rolul major al sistemului limfatic, unde se pot acumula toxine. Pentru a-i accelera funcționarea, contracția mușchilor este foarte importantă și va contribui la eliminarea toxinelor. Avînd în vedere că atunci cînd sari coarda îți contracți aproape toți mușchii, vei sprijini eliminarea toxinelor.
  7. Dacă vei urma aceste indicații, cu siguranță vei avea un corp de invidiat într-un timp foarte scurt. Treci peste propriile limite și vei ajunge la un corp dorit.

                                                                                                                                                  

Postovan Mihaela

Ador oamenii inteligenţi, care au ceva de spus. Îmi plac cuvintele mici, simple, cu impact mare.

Adaugă un comentariu

Click aici pentru a posta un comentariu