Actual Sfaturi

(FOTO) 2 modalități cu ajutorul cărora poți pierde rapid kilogramele în plus

Te-ai săturat să îți fie rușine să de dezbraci la plajă? Îţi prezentăm 2 modalități cu ajutorul cărora poți pierde rapid și eficient kilogramele în plus: alergările și mersul pe bicicletă  sunt activităţi aerobice ritmice care tonifică musculatura şi îmbunătăţesc, în acelaşi timp, starea de spirit. Există, totuşi, câteva diferenţe, care te-ar putea face să preferi o formă de mişcare în defavoarea celeilalte.

Studiile arată că sunt suficiente 30 de minute de sport pe zi. Dintre toate sporturile actuale, mersul pe bicicletă și alergatul par a fi cel mai la îndemână, fiind printre cele mai potrivite amtivități pentru a obține o silueta de invidiat.

Mersul pe bicicletă  este o modalitate de a vă menține sănătoși, în formă și de a avea un tonus bun. Spre deosebire de mersul la sală, acesta este resimțit ca o activitate fizică plăcută. Combinația dintre o dietă echilibrată în principii nutritive (fără ca acest lucru să însemne o dietă drastică) și mersul pe bicicletă este secretul celor care reușesc să scape rapid de kilogramele în plus. Bicicleta te ajută să arzi un număr semnificativ de calorii, în funcție de efortul pe care îl depui. Dacă pedalezi la o viteză moderată, de aproximativ 20 km/h arzi peste 500 de calorii pe oră. Mărind viteza la 25 km/h poți arde 750 de calorii pe oră. Pe o bicicletă staționară, numărul caloriilor arse este mai mic, dar poate fi crescut mărind gradul de dificultate la pedalare.

Adeseori, cine face primii pași spre alergare vrea să slăbească. Și nu greșește deloc. Pentru că unul dintre primele și cele mai vizibile efecte constă în pierderea kilogramelor. În 30 de minute de alergat, un individ de 70 de kg poate arde circa 298 calorii. Beneficiile nu se limitează doar la nivelul principalelor grupe de mușchi (picioare, cvadricepsi, fesieri, etc.). Un alt mușchi ce poate fi „ antrenat ” este mușchiul cardiac. Cursa de alergat, în special într-un ritm moderat, îmbunătățește eficiența cardiacă și rezistența inimii.

 

Se pare că nimic nu este mai indicat decât alergarea sau mersul pe bicicletă,  pentru a-ți menține tinerețea,  silueta, imunitatea, sănătatea inimii, mușchilor sau oaselor. Și dacă ai reușit să te motivezi îndeajuns, nu-ți rămâne decât să te echipamentezi corespunzător.